به گزارش بي اس ام اس ، بزرگترين باغ پرندگان کشور واقع در شمال شرق تهران طي مراسمي روز يکشنبه با حضور دکتر قاليباف افتتاح شد.باغ پرندگان تهران در 2 فاز طراحي شده است. فاز اول که در سال 1392 به بهره برداري رسيده است به نام “دشتچر” نام گذاري شده است و شامل پرنده هايي است که در قفس نگهداري ميشوند و يا توان پرواز ندارند. فاز دوم که مساحتي کمتر از فاز اول دارد در محدوده شمالي در حال احداث است و “آبچر” نام دارد. اين فاز شامل پرندگاني است که و احتمالا مشابه آنچه در باغ پرندگان اصفهان وجود دارد توسط تور از خروج پرندگان از آن جلوگيري خواهد کرد.